Sidor

måndag 11 mars 2024

Bröd & salt…

Tog sällis med Sara efter jobbet, köpte en sallad på väg till bussen. Är ju helt ensam hemma i natt… laddar med paltkoma så jag somnar… fy farao… sova ensam är ju ingen höjdare… men det var iaf en smarrig middag jag fick. Och ett mycket bättre alternativ än den tänkta middagen bestående av nachos och salsa…. SMARR!!! Det med…
Men idag höll jag väl på att tappa det på bussen… satte sig en kvinna med hund på sett bakom… hundrackarn hade ju inte fått gaddarna borstade i modern tid, satt och munandades så flåset bara drog in i skallen på mig… saker jag spyr av. URK!!!! Det var ju såklart inte hundens fel… tur jag laddade väskan med spypåsar imorse.
Jag tror jag är en sån som blir åksjuk på bussen. Och det är ju trist… men har jag en påse så märker jag att det iaf känns tryggt. Slappnar av på ett annat sätt… nä! Nu ska jag borsta tänderna och bädda på soffan. Livrädd…. Hahaha!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar