Sidor

lördag 2 mars 2024

Fredag!

Vilken fab avslutning på veckan! Babs o Anna kom på heta räkor (och halloumi). Fick en gullig äggklocka, och konstigt nog så har jag ju faktiskt ingen sån… passar ju perfekt på hyllan i köket. Tjejjerna!!!! Så härligt att ses efter de senaste veckornas känslomässiga bergochdalbana!! Tur vi ses lite mer i veckan. Dels på folktandvårdens dag på torsdag, och sen även på lördag. Så roligt!!
Nu har jag precis fixat och donat lite efter att ha skjutsat grabbarna på hockey. Funderar på att göra exakt ingenting till kl 17. För då ska jag dra till Enköping igen och hämta barnet… skönt ändå… kanske stickar och lyssnar på ljudbok ett tag. Kanske jag får upp farten och gör nåt vettigt sen. Den här serien jag lyssnar på är faktiskt inte så suuuuuperbra ändå. Vill hitta nåt annat tror jag. Men biblan har så konstigt utbud… tex del 3 och 4 av en serie på 4 osv… det känns ju rätt kass…? Så jag får väl kolla upp lite bättre. Men det tar ju för lång tid… zzzzZzzZz
Sen har jag märkt att det hoppar fram lite konstigt i boken ibland. Jag liksom missar en del viktiga grejer för att kunna hålla tråden… kaaaaan också bero på bristande koncentration… det kaaaaan vara så. Hahaha! Synd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar