Sidor

torsdag 21 mars 2024

Klant!!

Klippte en stor hög. En timme orkade jag… får ta resten i helgen. Vad sjukt att det kommer så mycket skott. Blir ju arg, för sekatören ger mig skavsår i näven och den långa sekatören…? Klipparen…? Vad heter det?? Det långa trädgårdsredskapet som klipper på hög höjd!! Iaf… det fastnade i grenar stup i minut. Högg fast liksom… med tunga steg plockade jag undan grejerna… fy vad tung hann jag tänka… INTE så konstigt… 2 kilo lera under varje sko. Shit!! Ja, har man inte att göra så hittar man väl på… inte konstigt jag drar mig för att sätta igång med "projekt" leder till minst 3-4 till… ZZzz jaja! Skorna är duschade, hoppas de torkar till imorgon. Nu ska jag sticka lite tofflor… har faktiskt en liten deadline. Kanske jag får flexa lite imorgon, skulle vara fab! Håll tummarna!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar