Sidor

lördag 30 mars 2024

Glad påsk!

Gossen vaknade 06:00. Plingplong tjingtjong!!! "När ska man leta efter påskäggen?!?!"
Jag ba: zzzz??ZzzzZzz
Fick väl knata ut och fylla några ägg i tvättstugan och lägga ut på gården. (Ibland är det ju tur att man är en skrotnisse och har lite prylar på lager!!) Herregud… 1: jag borde ha fixat igår kväll. 2: vi båda skrattade åt min klena skådespelarinsats att påskharen varit förbi, och Elliot som låtsades lite förvånad… hahaha!!! så varför inte bara ta godiset i näven direkt.
Men det kanske är det som är vår tradition …? Kul!!
Jaja! Det hela slutade ändå i lite besvikelse. Eftersom varken jag eller Fredrik vet hur man köper valuta på fortnite, så var det bara godis, en tejprulle och en drickabägare med snaxskål på… tyckte det var jättebra påskägg jag!! Jaja… inte lätt det där…
Nu står Jansson i ugnen, köttbullarna stekta och ägg kokta. Blir lite påsklunch idag ändå. Trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar