Sidor

fredag 22 mars 2024

Men dra på trissor!!!

Tog mig visst en vinstäd!!! Hur kul?!?! Såg (ja kanske fortfarande ser) ut som ett jäkla bombnedslag här hemma… tog i akt min fina väns tips… drick vin samtidigt som städet pågår. Ja jäklar!!! Riktigt kul!! Men nu har jag städat och druckit ett tag… nu blev jag trött. Undrar om jag fått alkobrillor eller om jag faktiskt ändå städat en del… ja, det visar sig väl imorgon. Haha!! Synd att jag bestämde mig för att kasta in sängkläderna i tvättmaskinen… kanske sover under en filt i soffan. Kan familjen bädda rent när dom kommer hem från hockeyn… obs! Bilden är från för ett par timmar sen, när flarran var nyöppnad. Nu är det fasiken redigt städat. Iaf på köksbänken. Haha!! Det här ska jag göra fler gånger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar