Sidor

söndag 24 mars 2024

Morgonstund…

Grabbarna har åkt på hockey i Rimbo för ett litet tag sen. Kaffet intaget, toppade med en Treo… nu har jag haft känningar i bihålorna hela veckan, hur drygt? Men vad hittade jag på tvn? MTV… jag trodde nog inte att den kanalen fanns kvar…jättetrevligt! T.o.m två MTV har vi visst. Just nu spelas det 00-tal på den ena och 80-tal på den andra… Hahaha!! Nostalgi!!! Jag stickar väl lite, balanserar ungdomskänslan som precis infann sig  med en pensionärsaktivitet… sen ska jag ta mig i kragen, städa undan lite innan M kommer på besök… gårdagen var ju inte så aktiv efter mitt vinstäd… alltså det var mycket roligare att städa med lite vin innanför västen, det måste jag säga. Men dels så fick jag något slags romantiskt filter så det såg inte så himla jäkligt ut, det kändes liksom rätt ok med lite damm och stök. Lite charmigt… Det ska ju ändå synas att det bor folk i huset… visst?!?! Och sen blev jag ju jäkligt "trött" igår och orkade inte göra nåt öht… så ja… sammanfattningsvis så är det kanske inte helt 100 att ta vinstäd en vanlig korthelg… hahaha!! Det är gammeln…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar