Sidor

fredag 28 juni 2024

En helt GENIALISK idé!!

Det har dykt upp i mitt flöde, en massa inlägg hur man fixar trasiga saker. Med GULD… ! Så av en händelse har jag väl samlat på mig en massa bladguld. Det ser ju också så lätt ut att överföra och förgylla allt möjligt!!
Alldeles nyss kom jag på vad jag kan testa att fixa till lite snabbt! De fula färgskrapen på väggen bredvid soffan. Jag har ju köpt färg till att måla om väggarna. För en fem år sedan typ, men det har då rakt inte blivit av. Jäkla synd ändå…! Men iaf!! Hittade inte min gamla burk med modpodge, har väl slängt den av förekommen anledning… men väl hittade jag ett decoupagelim. (Det funkade inte jättebra). Men jag känner mig ändå nöjd! Vilken bra idé!! Rent av genialisk!! Nu måste jag bara vänta på att limmet torkar så jag kan sopa bort smulorna samt ev försegla med ytterligare ett lager lim. Ok, det blev inte helt hundra bra, men man lär väl träna på det. Som allt annat här i livet… undrar jag, om jag inte rent av måste beställa mer bladguld!!! Här ska förgyllas!!! Måste kanske kolla upp det där med vilket medium som bör användas… men modpodge… det borde bli bra. Det verkar man ju kunna använda till allt möjligt!!
Hmmm, hoppas bara inte Fredrik ser det förresten… hahaha!! Fast det är ju mycket snyggare med guld än med avskavd färg. VISST?!?!
Genialt…. GENIALT….!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar