Sidor

fredag 28 juni 2024

Pump up the volume!!!

Trodde jag ja!! Tyckte det var lite trögstartat idag, och det har hängt med alltså… somnade till och med ett tag… vad händer?!?! Så den här dagen känns riktigt tråkig faktiskt… försökte höja pulsen med supersalta hallonlakrits-godisar (sockerfria) men det funkade inte. Jag verkar ha puls som en död fisk… nu kaaaanske jag orkar läsa klart min bok, men sen MÅSTE jag skärpa mig. Jag har mycket att stå i, jag har ju syjunta imorgon. Jag vet inte ens vad jag ska bjuda på för mat. Herregud!!! Preppade precis lite isbitar av hemkokt äppelsaft som jag hittade i frysen igår när jag inte hade kylklampar. ( Det kan nog bli bra i nån drink imorgon )Vi hade ju ett otroligt skönt häng på fjärdhundrabadet igår. Kanske det som sugit musten ur mig…? Nä, jag tror det nog är den här jäkla klimakteriesömnen som spökar. Vaknar mitt i nätterna och kan absolut inte somna om. Sen blir jag så dödens trött, så det blir bara pannkaka av hela dagen. Jäkligt frustrerande!! Jajja… nya tag imorgon. Good luck muris!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar