Sidor

lördag 29 juni 2024

Lite bildbevis

På att det faktiskt blir en hel del körsbär på träden. Men jag tror att det i år är de små fåglarna som mumsar i sig… det var då ena rackare!!! Halvätna körsbär lite här och där… jag förstår dem. De är riktigt goda, trots de fortfarande inte ens är helt mogna… hör hur fåglarna kraxar utanför… det pågår väl cherry-fiesta där ute… nä!! Om jag skulle sparka igång dagen. Promenad och matlagning på agendan. Hur kunde jag vara så trött igår?!?! Jaja! Bara att bita i det sura äpplet idag. Kötta på nu muris!!! Ps! Måste ju kolla vattennivån i tunnan. Måste väl ha blivit till brädden full efter gårdagens regn!! Synd den bara rymmer 210 liter. Jag trodde typ 400… undrar varför jag trodde det…. ? Det här med rymd och mått osv… inte min starka gren uppenbarligen… dessutom står det STORT på locket… 210 liter… ganska tydligt…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar