Sidor

söndag 23 juni 2024

Myggnät!!

Varför köpte jag inte det när jag ändå var i stan idag?!?!
Jag och Elliot ska premiärsova i friggan inatt. Dörr och fönster öppna, för en redig vädring… men fasiken… jaja! Det får bli ett projekt på semestern; myggnät.
För övrigt var det rätt drygt att plocka undan alla pinaler för att kunna dra ut dagbädden till en dubbelsäng. Förbättringsförslag på bättre förvaring läggs i förbättringsförslagslådan.
Medan vädringen pågår kurerar jag håret. Enligt rekommendation ska olja masseras in i hårbotten en timme före schamponering. (Sara på jobbet har evidens på resultatet). Vilket då också medför att håret tvättas rätt sällan nu för tiden… ojdå… men jag är ju trött på kvällarna jag, inte orkar jag sitta uppe och vänta på hårtvätt en timme varje kväll… fast nuuuu har jag ju semester. Så härligt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar