Sidor

måndag 10 maj 2010

Ge mig en vadderad klädnypa tack!

Idag på min härliga morgonprommis kände jag det så tydligt... våren har kommit till byn.
Bo på vischan i all ära, men det är inte kul när åkrarna ska gödslas! Urk!!
Sen höll jag på att bli skrämd från vettet också... Gick i godan ro när en långsmal figur dök upp alldeles bredvid.. Lång och smal är ju inte riktigt min grej, haha :)! Men jag får vara glad att jag inte kört några "HIP-HOPmoves" (det räcker ju med att Freddan får sig en uppvisning vid väl valda tillfällen) i backen, numer kallat "Prodigy-moves".
Fredrik förevigade ju ett dansnummer igår på sin mobil. Tack för den! Jag var ju bara lite uppspelt för att min iPod var laddad med lite härliga låtar, så jag bara var tvungen att plocka äpplen o studsa lite på stället, samtidigt som jag försökte vissla i takt. Inget konstigt med det.
Undrar om han gör en dokumentär om sitt liv med mig som sambo... Eller ska han lämna in materialet för ett expertutlåtande kanske... GULP! bäst jag passar mig ;) Det har varit några filmningar nu, jag skulle bra gärna ta hans mobil o radera lite.
Men ojsan! Nu är det brådis till jobbet.

Morsning!

1 kommentar:

  1. Hm ska nog lura karln din så jag får se din "dans"...hihi!!

    SvaraRadera