Sidor

söndag 16 maj 2010

Kalas i dagarna 3...

Sitter o grämer mig över det faktum att jag käkat MAX-mat 2 dagar på raken. Onödigt! Igårkväll tycker jag det var ok, för då hade jag o Annie lite tjejkväll medan killarna härjade på stan. Men idag, det var väldigt knäppt.
Freddan hade köpt med sig matlåda hem från stan, fick jag reda på vid 4-tiden imorse av en ganska överförfriskad person. O den käkade jag alltså upp nu då i ett nafs!
Jajja! det är bara att ta nya tag!
Idag efter jobbet ska vi t.ex. fira Annie som fyller i morgon. GRATTIS! :)
Sen är det ju kalas för Freddan, i 2 dagar, som fyller på tisdag.
Mycket släkt är ju trevligt, men det hade ju varit lite praktiskt om alla kunde komma samtidigt förstås. Men det blir inte alltid som man tänkt sig...
Mycke fikande blir det... GOTT!! haha!!
Beachen kan slänga sig i väggen!!!

Nej dags att jobba igen... Mors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar