Sidor

tisdag 25 maj 2010

VÅGA VÄGRA LINGONVECKA!!!

Alltså jag blir galen!
Vad är vitsen med mensvärk!! Trodde jag skulle komma lindrigt undan den här vändan, för jag fick sova ända till kl 4 imorse. Skööönt för mig. Men nu har det satt igång ordentligt :( har tryckt i mig en redig pillercocktail, få se när den börjar hjälpa...
Varför går allting bara åt skogen när man redan har en sån skitdag?
Var ute på min morgonpromenad o nästan hemma ( vid Ica närmare bestämt) såg jag en himla jobbig grej alltså...: Bensinpumpen läggs ner.
Varför?!?!?!
Precis nu när mätaren står på rött, suck! Hoppas jag tar mig in till stan så jag kan tanka.
Betalat räkningarna har jag oxå gjort. Inte heller så kul!!
Tänk att hela livet måste vara emot en...
Nej nu får jag ta o lägga mig i "framstupa sidoläge" och tycka lite synd om mig själv så kanske det går över...
Kanske doppa en marshmallow i O´hoj chokladsås o suga på... mums!

Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar