Sidor

tisdag 18 maj 2010

Pricken över i:t ser ut som SkallePär...

...snart iaf :(
Jag snackar om min fiiiina renfäll. Eller den har iaf varit väldigt fin. Men väldigt opraktisk, den fäller ( fällen fäller HAHA!) grymt mycket!
Jag fick den i somras, den är precis " pricken över i " i sovrummet och jag har velat haft en jäääätte länge.
Fredrik hatar den för han var tvungen dammsuga varje dag, så det slutade med att den fick ligga UNDER sängen istället för bredvid.
Så igår fick jag en ide´, helt sonika tog jag o hängde upp den på klädsträcket o piskade av den lite.
Skulle jag inte gjort... All päls bara rasade av o flög in på altanen. Gissa om Freddan blev glad... Typiskt!

Imorse höll han också på att smälla av: det är ju nån härlig person som uppvaktat honom på 30-årsdagen med att hälla skräp o halm o massa annat på tomten... Det är sjuuukt pinsamt när alla åker förbi o tittar... Det är bara till att städa då.
Är det någon som behöver en trasig soffa eller gammal diskbänk så finns det några över här hemma...

Jahapp! ladda för en dag på jobbet då, har tömt sparkontot så jag kan ge Freddan nån present, inte för att dom korvörena räcker så långt men hoppas att det finns nåt i min prisklass. Suck!! Han kanske kan ta min iPod haha!! nu är den ju äntligen ladda o klar efter ett år av tjat. Kanske dags att jag lär mig hur datorer fungerar..

Men det var ett jäkla ringande!! VI HAR INGE BJÖRKVED TILL SALU!!! kan dom fatta det eller?!?!

Stressar vidare då. Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar