Sidor

tisdag 11 maj 2010

HETS MOT FOTGÄNGARE, ELLER!?!

Det är ju riktigt spännande att gå ut på prommis ibland alltså... Det måste ju finnas ett poängsystem för att köra på oss morgonprommenixare. 3 bilar (2 mötande och 1 snett bakifrån(?!?!) ) tänkte visst försöka preja ner mig. Kan ju förstå att det är lite tight för mötande trafik, speciellt då det inte finns gångbana, men bakifrån? måste ju korsa en hel vägbana...
Man får vara glad att man kom hem helskinnad. Livet på landet kan ju va lite spännande alltså. Undrar hur många poäng jag ger?

Men vilket härligt väder det var ute idag! fram med sololjan säger jag. Kan ju va på tiden för min del, kommer ju se ut som vitt fluff när vi är på Rhodos...
Varmt o skönt var det, men jag knäppte jackan ordentligt, vill ju bli ordentligt varm o bränna så mycket som möjligt när man ändå tagit sig upp och ut. Hjälper nog föga...
Nicke har ju fixat min iPod så den är full med härlig prommenadmusik (läs powerwalk ;))så jag får ju upp farten rätt så bra iaf tycker jag själv. Men snacka om att jag blev förvånad idag! Hade fått upp tempot rejält med E-type, Da Buzz, Lasgo, Scooter o Leila K... Då kommer ett V R Å L i öronen som får både trumhinnor o hörlurar att flyga ut. "LETS PÖÖÖÖK"!!!!
Shit alltså!! ja vad säger man? Ronny o Ragge... det var ju inte igår HAHAHA
Tur att man bor på vischan o inte möter så mycket folk på turen... Tackarrr Nicke :)

Nej men gissa om jag har lite brådis till jobbet? ja det har jag!
Frukost, here i come!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar