Sidor

söndag 30 maj 2010

Vet hut!!

Igår blev jag åthutad av en granne som bor på vår gata.
Hon var ute o gick med sina hundar, och självklart så började Hampus skälla lite o så. Då sa tanten till mig att hennes hundar faktiskt blir lite rädd när han skäller så hemskt.
Men jag tror ju att han bara säger åt dom att inte skvätta så hemskt på vår postlåda o vår häck och så där.
Om det är ett problem kanske dom inte måste stryka omkring hos oss eller?! ja jag vet inte... och sen är det ju faktiskt Freddans hund, hon kan väl ta det med honom ist.
Men jag är ju en utböling i den här byhålan så det är kanske bättre att hon hutar i åt mig...

Nästa gång ska jag tala om för henne hur rädd JAG blir när hennes hundar skäller på mig när jag är ute på morgonprommis. HAHA man hoppar ju nästan ur byxorna (tänk på att jag har träningstights så det är verkligen en bedrift..) och jag kissar inte ens på deras staket...

Men det kanske jag ska börja med HAHAHA!! :)

Nej nu är det hög tid att dra till jobbet, hoppas jag slipper såna surkärringar idag...

Howdy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar