Sidor

lördag 25 juni 2011

Årets första gubbe i landet...

Är man borta några dagar då,
vad väntar när man kommer hem???
En stor röd gubbe!!!
Fast den smakade inget vidare faktiskt...
det har väl regnat för mycket helt enkelt.
Myntan har också tagit sig,
härligt!!!
Så kan vi göra mycket Mojitos på semestern :)
Citronmelissen vet jag inte riktigt varför jag ville ha där i lådan...
men tar väl den när myntan tar slut ;) .
Blir säkert jättegott o fräscht!
Det är så kul att taklöksodlingen också tagit fart.
Dom ska jag ju ha i nåt betongprojekt i sommar.
Eller nån gång iaf ;)
Sen kan man ju skymta hyacinterna som börjar komma upp,
åååhhh vad jag hoppas att det blir blommor som doftar gott i sommar!!!
Till sist kommer här en bild på mitt rabarberfat i betong,
vad fint det vart när taklöken blommar!

Nej fy vad trött jag är nu, nu bara måste jag göra en ansiktsmask
och sen gå o lägga mig.
Sex dagars arbete, sen är det....
S.E.M.E.S.T.E.R.!.!.!.!.!

1 kommentar:

  1. Weeee, semester snart ju =D
    Och du, här växer det oxå gubbar i landet...eller snällbär som dom heter.
    Dom har nämligen klonat sig med smultron och är numera ett mellanting mellan gubbe & smultron...super goda!!

    Tack för ditt svar....kan tänka mig att det kan vara en fördel att ha en vitvarukille som sambo ;)
    Min sitter ju mest i maskinen i skogen....så vi har det varmt i hemmet i allefall OCH kan koka vatten fär att tvätta förhand när maskinen pajjar ;)

    Kramkram och hoppas att du har en toppen dag!

    SvaraRadera