Sidor

onsdag 1 juni 2011

Livrädd!!!

Hade vääääldigt svårt att somna igår kväll.
Låg o vred o vände i flera timmar kändes det som.
Rätt vad det var hajjar jag till!
( var väl i sånt där halvsovkoma )
En bil ute på andra sidan åkern med starka helljus kastar skuggor på
garderobsväggen.
Jag kan inte tro att det är sant!!!
Drar täcket över huvet, vågar absolut INTE vända mig och titta ut genom fönstret.
Det måste nämligen vara någon som står utanför och gör såna där skuggfigurer
med händerna i bilens sken.
HJÄLP!!!!
En hand-kanin på min garderob!!!
Varför drog vi inte ner rullgardinen?!?!?!
Ligger och funderar om jag ska ta o kasta mig upp ur sängen,
springa fram till fönstret och knäppa kort på idioten.
Men törs inte.
Varför har inte doggen skällt???
GULP!!!!

Sen somnar jag väl då tydligen...
Vaknar...
Tittar på fönstret...


HHHMMMMM.....
Ja med lite god fantasi kan nog den trötta orkidén bli en kanin mot väggen....
HAHAHA!!!!
Tur att jag inte rusade upp och började knäppa kort.
Hade väl Fredrik trott att jag var tokig!
Fast det vet han ju redan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar