Sidor

tisdag 21 juni 2011

LOVE IT!!!!

Idag fick jag ett väldigt väldigt efterlängtat besök!!!
Majken med föräldrar kom hit!!!

Alltså; hur kan en liten unge vara så söt?!?!?!
MUMS!!!
Vill bara käka upp henne ;)
Hon gillade även mina kivi-lyktor, så det märks ju att hon har talang!
Dom funkade perfekt som byggklossar tyckte hon...
Hmmm, ja kanske det.... ;)

Hon hade även tagit med sig en förlovningspresent:


2 superfina stooora muggar som jag o Fredrik kan ha när vi har mys :)
Köpta på en butik där uppe i Ljusdal.
Kardemumma.
Dit bara MÅSTE jag gå när vi åker upp.
Bara kolla in vilket fint papper de slår in sakerna i där också!!!
Mmmmm! som godis för ögat!

Nu har jag lite att stå i,
tvätta och packa en redig väska för imöra efter jobbet drar jag upp till kussen
några dagar.
Det har jag oxå toklängtat efter.
Men jag märker ju att jag verkligen måste köpa lite kläder alltså.
Får ta mig i kragen!
Men tar det nästa månad när jag har semester...
Kanske... ;)
Eller om kussen orkar hänga med mig till köpis kanske ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar