Sidor

tisdag 7 juni 2011

Knäpp knopp...

Idag har det varit en sån perfekt dag, så jag blir
riktigt avundsjuk på mig själv!!!
Tog en morgonprommis vi åttasnåret.
Carro från jobbet kom ut vid 9.
Vi drack smoothies på baksidan och bestämde att vi skulle till Steninge och Sigtuna.
Sen hem o sola o bada i poolen.

( Som vi fick upp i fredags, så nu blir det svalkande dopp hela sommaren och inte bara sista soliga dagen på hela sommaren som det vart förra året. ;) )

Jag köpte inget på Steninge, jag har tappat stinget tror jag.
Eller så har jag för lite i plånkan helt enkelt...

Men i Sigtuna hittade jag på en häftig, silvrig, knopp till mitt bedrövligt fula
vitrinskåp...
som jag målat själv...
Ja, vad säger man....

Det var inne på en butik som heter Ombonat.
Där inne skulle man ju kunna gå ett tag...
Men det blev billigt iaf då den kostade futtiga 69 kronor :)
Och vilket lyft för skåpet sen! :)


Jag tycker den är rejält häftig!
Kanske 7-8cm i diameter.
En REJÄL knopp helt enkelt!

Såklart var vi tvungna att ta en fik, det blev på Tant Brun,
och en glass på Våfflan.
Sorry Valvet... :/

Hela dagen har det ju varit såååå himla härligt väder så man bara kan smälla av!!!
Jaaa, sånt där väder som passar mig extremt bra.
Fast bara när jag är ledig förstås.
För jobbar jag när det är så härligt bryter jag ju ihop totalt!!! ;)

Vi köpte med oss en flaska rosé hem och sen satt vi hemma i solen och bara njöt o snacka skit.
ÅÅÅÅHHHH!!!!
Jag kan inte bärga mig till helgen!!!!!
Hoppas det blir sånt här härligt väder då med.

Nej nu ska jag ta o lägga mig i sovrummet o kolla på
Dhw.
För tydligen ska det tittas på skitfotboll här i vardagsrummet.
SUG!!!


2 kommentarer:

  1. Määä!! Har ni pooool?!
    Jag vill oxå ha ;)
    Tänk att slippa åka iväg för att svalka sig...eller barnen =)
    Men jag tycker ju sånt är lite krångligt...med pool alltså.
    Att rengöra och greja =(

    Knoppen, är föresten super snygg, ett braigt köp!

    Kramkram!!

    SvaraRadera
  2. Japp! Poolen är uppställd!!! Kanske inte världens största, men den räcker gott o väl. Tacksam att jag slipper hänga på stranden o skämmas, eller jag menar i vassen ;) och rengöringen den får Fredrik sköta ;) hahaha!!!

    Jamen visst var det en finfin knopp?!?! Synd att det syns lite dåligt hur stor den är men man får tänka sig som ett ägg, fast lite större och så är den rund... ;)

    Åhhh tänk om ni kundebo lite närmre...
    Kramar!! :)

    SvaraRadera