Sidor

tisdag 21 juni 2011

Godmorgon!

Eller inte så god för min mage...
Har varit vaken ett par timmar redan. Hatar PMS... Ont göre :(
Så nu ligger jag här i sängen o tittar ut, medan värken ska försvinna tänkte jag.
Få se hur lång tid det tar... Känns som en evighet.

Men det som är helt underbart idag:
Så himla fint väder!!!
Och snart kommer mitt efterlängtade besök från Ljusdal!!! Wihoooo!!! Jag bara måste åka dit på min semester jag också, dåligt samvete ab...
Tror det får bli en carbonara till lunch...

Stackars mina blommor... Heeeelt trötta, fast orkidén där i marimekkoskålen har faktiskt börjat få en ny stängel igen... Det verkar vara såna tider nu, för flera av mina kompisar på fb har lagt ut bilder på sina blommande orkidéer och vi snackar STORBLOMMIGT!!!
Kanske att det börjar bli dags att vattna på mina stackare idag... Måste bara kunna stå ordentligt först, går ju omkring som en gammal dam. Och tycker väääääldigt synd om mig själv förstås ;)

Men klockan är ju inte ens sex, så jag ska ändå vänta nån timme innan jag kliver upp. Kanske att jag lyckas somna om nån timme. Det skulle vara så skönt!
Sen bara MÅSTE jag ta en morgonprommis!!! Tre tomma rutor nu i walkmeterkalendern... Inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar