Sidor

onsdag 8 juni 2011

Lite depp...

Ska ju dra till jobbet snart...
Hatar att det är fint väder när man jobbar!
Man får ju bara semestervibbar, och vem vill jobba när man borde ha semester????
Men nu är det inte så många olidliga veckor kvar!!!

Sitter o funderar på en grej...
Var ju ute nyss på prommis så jag vart väl lite nyfiken på hur många kcal jag stoppar i mig till frukost idag.
Alldeles för många förstås!
Tex så står det på kellogspaketet att en portion är 30 gram?!?!
30 gram, det är ju inget!
Jag vägde nämligen...
Jag tar typ 50 gram.
Sen sylt på det och mjölk.
Hmmmm.... Nästan lika bra att ta en till prommis alltså!
Ja det är då inte konstigt att man går ner i vikt om man ska käka såna smakportioner...
Vem äter så lite?
Nej kanske lika bra att inte räkna kalorier helt enkelt! Bespara sig själv en massa jobbigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar