Sidor

tisdag 31 maj 2011

Som en skållad råtta...

Vet inte hur jag tänkte imorse...
Har haft himla ont på baksidan på låren sen i söndags,
så imorse när jag skulle ut o gå tog jag väl i så jag sprack!
Först ett tjockt lager med Heat Lotion sen toppade jag det med Linnex,
linimentstick.
Smörjde in ordentligt o kände att det tog väl inte så mycket.
Tog lite mer Linnex.
Gick ut och efter 30 minuter,
som tur var på hemvägen,
började det väl bränna i fläsket.
SHIT alltså!
Bränner fint under trikåerna!!!!
Ajajajaj...
Var bara att skynda sig hem o hoppa in i duschen.
Men ojsan!
Det var inte heller så skönt...
Hahahaha!
Snacka om puckad.
Imorgon blir det iaf lite mindre smörja.

Sen vart det lite gröt med hallonsylt!
Eller var det sylt med gröt??? ;)
Rotade lite i skåpet o kände att det var dags att lufta Taika-porslinet lite ;)

Ojsan! Ringde bossen o frågade om jag kunde åka in lite tidigare då,
bäst jag skyndar mig på med fejjan o drar då.
Ja, och kläder förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar