Sidor

onsdag 18 maj 2011

En doft av syrén!

Gissa om det doftar gott efter Paradisbacken...

Syrénhäcken är väl typ 4 meter hög och 30 meter lång.
Och när solen ligger på och gassar ( som den gör idag ;) )
så kommer det en sån doftpust så man bara vill hänga kvar en stund.

Idag fyller Fredrik 31!
Såååå GRATTIS TILL HONOM!!!
<3 <3 <3
Fast jag har ju varit grymt dålig....
har inte ens köpt nån present.


Fast vi ska ju åka på kryssning, det gillar ju han.
Och jag, jag gillar TAX FREE jag ;)
Men det är inte likt mig det här att inte ens ha en liten present i bakfickan.
BEKYMRAD!!!
Men jag kanske hinner, dagen har ju knappt börjat...

Nej nu lär jag smörja mina stackars nagelband!
Satan i gatan vad dom är misshandlade!!!
Spruckna o eländiga.
Och naglarna sen...
SUCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar