Sidor

måndag 30 maj 2011

Blöt hund och lukt av gammeltant...

Jag köpte parfymen i lördags.
Jag bara ÄÄÄÄÄLSAKAR den!!!
Man fick en lite gåvolåda på köpet oxå.
KANON!
Och med en 20%-check vart det ju lite billigare också ;)
MUMS vad jag tycker den luktar gott!!!
Juicy Couture.
Förutom Bvlgari så är den min favorit.
Fredrik, däremot, tycker mina bästa parfymer luktar gammal tant.
Han tycker jag ska använda lite mer sportiga dofter.
Hmmmm...
 jag vet inte det jag...
Jag och sport passar väl inte sådär jättebra direkt.
Och så tycker jag de "sportiga" dofterna oftast luktar typ som såna där
doftblock med citruslukt.
(Och doftblock har vi under diskbänken på det här stället, så han
kan väl stoppa in snoken där då o lukta lite istället! HAHAHAHA!!!)
NJAE! Inte på mig tack!

Blöt hund ja:
I lördags var det sån sjukt hög tid att tvätta Doggen.
Förberedde mig på ett världskrig då han verrrrrklligen HATAR
att duscha.
Men pepparpeppar!!!
Det gick bra???!!?!?!
Kan knappt tro att det är sant!
Sist fick jag stå o ösa vatten med händerna ur en hink.
Tog ju lite lång tid får jag lov att säga.
Nu körde jag igenom pälsen med duschen 2 ggr,
ja både schampo och balsam förstås, på
20 minuter.
Ja sen tog det ju ett tag att städa undan allt vatten o hundhår som var från golv till tak,
men det är ju en annan historia ;)
Sen hårfön, men han har ju så mycket päls så det fick bli självtorkning ute i solen
och senare under värmepumpen.
Kan lova att det luktade blöt hund i hela huset...

Men vad gör väl det om hundra år...



2 kommentarer:

  1. var finns den att köpa? :D

    SvaraRadera
  2. Hejsan! :)
    Jag köpte parfymen på Kicks i Bålsta.
    ( För det var väl inte den blöta hunden du undrade om ;) )
    Har även fått reda på att man kan beställa hem hela Kicks sortiment på Kicks.se.
    Så om ens närmsta butik inte har varan, beställer man på hemsidan och får den levererad till valfri butik. Sjukt bra!!! :)
    Hoppas du får tag på den, doftar ju loooovely ;)

    SvaraRadera