Sidor

söndag 15 maj 2011

Längtar!

Pratade precis med syrran i Lidköping.
Ska ju åka dit några dagar i början på min semester.
Får ju ha semester själv de 2 första veckorna.
SUG!
Men då ska jag iaf åka ner, och det ska bli asroligt!
Ska jag och Oliver hänga ordentligt :)
Tänker ta bussen tror jag, då får man kliva av i Skara.
Kan jag ju hälsa på Bert när jag ändå är där... ;)
Tänker iaf inte ta min bil ner, för då blir det väl en redigt saftig bärgarräkning...
Nej nu ska vi visst grilla.
Det kan ju bli riktigt spännande...
Sist, när Sandy var här, startade ju brandlarmet.
Brandlarmet går på  vanliga larmet vilket resulterade i att det tjöt hejvilt runt huset.
Bara saftblandaren på taket som saknas hahahah!!!
Men allt har sin tid...
Får se till att röken inte kommer in i huset.
Grilla lax... undrar jag om Fredrik vet vad han gett sig in på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar