Sidor

söndag 22 maj 2011

Goddiebag!

I fredags drog Fredrik, min fästman ;) , på nån endurotävling i Jönköping.
Så då vart man gräsänka mitt upp i kärleksyran.
Fniss!!! ;)

Sara, Henke o Vilma kom förbi o fikade rabarberpaj.
Sen tog vi (tjejerna) en promenad på byn.
På kvällen grillade vi korv och Hampus sniffade efter katterna och var stingslig i flera timmar.
Vi var på Magnusson Mansion alltså.
Vart väl virkat en halv ruta, så flitigt! ;)
Gissa om Sara hade fixat en saftig GOODIEBAG?!?!?!
Herre min je!!!
Hon är inte riktigt KLOK!!!
Ojojoj vad den innehöll mycket godsaker:
E A Eight Hour Cream,för ansiktet.
Lumene Blueberry Curl Mascara.
Balsam från Elvital.
Lumene Nagellack, skimrande.
Clarins Instant Light Brush-on Perfector.
Lancome Teint miracle.
Biotherm Biomains, handkräm.
Lancome concealer plus sminkborste.
Clinique fuktkräm.
Max Factor lipgloss.
Enzympeeling.
Doftprover och en tub som jag inte riktigt kan uttyda vad det är.
Hjälp vad prylar, nu har jag smörjmedel för en halv livstid HAHAHAHA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar