Sidor

onsdag 4 maj 2011

Hulkar...

Fy vilket vidrigt uppvaknande!!!
En Dogge som går omkring o spyr lite här och där.
Det är Dennis, stackaren, som är i farten. Men det är synd om mig med. För jag måste ta reda på det. Ringde direkt till Fredrik, men han är ju på sin utbildning redan. Han sa till mig på skarpen att torka upp, men jag lyckades knappt lägga papper på eländet. Jag är såååå äckelmagad och höll själv på att lägga en pizza i luren. Vilket Fredrik fann otroligt roligt. Så nu ligger det en massa papper med fyllning på golvet som jag måste ta reda på. URK!!! jag vill inte!!! Buhuuuu!!!
Dennis är Fredriks föräldrars hund, sist vi hade honom fick han ju ny frisyr och nu kanske han har fått anorexia. Undrar vad det blir nästa gång...
Fyyyyy!!!! Jag vill Verrrrkligen inte ta reda på det där!!!! Åååååhhhhh!!! Grinar en skvätt o ser om det hjälper... VIDRIGT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar