Sidor

fredag 6 maj 2011

Konstig biokväll...

Vart ingen bio med Sandy idag.
Kom till Säva, där vände jag.
Tyckte bilen kändes lite ryckig, vill INTE bli stående så jag måste åka bärgarbil igen!
Så nu sitter jag hemma o kollar på skrot på dumburken
istället för att se
"Water for Elephants".
Men jag ska nog kolla på Twilight som börjar snart på SVT.

Dessutom tycker Fredrik att jag överdrivit lite med bilen...
Men jag vet inte jag...
Tänker fylla tanken till brädden innan jag åker till jobbet imorgon iaf.
Jag litar inte på den där bilrackaren än.
Och inte blev jag gladare idag av att betala in 1500 spänn
för min bärgarbilsupplevelse.
Nog för att den var otrolig trevlig,
men plånkan känns lite vääääl tunn såhär 19 dagar före lön...
GULP!!!
Hade jag kunnat köpa mina Merlot glas (som jag tjatat om i 2 år) för.
Men inte hänga läpp över det nu!

Fick lära mig hur man snabbt fyller sin pool idag:
Petsson den token!
Men smart!!!

Där bygger dom även den största altanen jag sett tror jag.
Kanske tant får gå dit o ta sig ett dopp i sommar :)
Ja, när inte ungdomarna är där förstås ;)

Det är ju hemskt vad högt upp han bor alltså!
Jag blir ju höjdrädd!
Törs knappt titta när jag åker ner.
Väl där nere ser man bara en väg rätt upp i himlen när man kikar i backspegeln.

Äsch, men det är väl bra att jag inte hänger på stan till sena kvällen...
Kanske jag orkar med en morgonpromenix innan jobbet i möra.
KANSKE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar