Sidor

onsdag 11 maj 2011

Skavsår i öronen...

Igår hade jag ledig dag.
SÅ FANTASTISKT SKÖNT!!!i
Skulle egentligen åkt in till stan på kvällen och hängt med SusieQ,
men Fredrik var tvungen att byta bränslefilter på bilen igen.
Så då blev det en hemmakväll.
Trodde jag...

När jag väl vaknade på morgonen fick jag nästan lite panik.
Klockan var efter 10.
Det var bara att tokskynda sig ut på morgonens prommis.
Mötte Ros-Marie som stannade o frågade om jag ville följa med på modevisning.
Och eftersom jag inte hade nåt för mig då på kvällen bestämde vi det.
Hon skulle hämta mig strax före 18.

Inget mer med det...
men när jag  skulle gå vidare märkte jag att det skavde lite i örat.
Gummiplutten på hörluren hade lossnat.
Och inte hittade jag på den heller :(
SNARK!!!
Oskönt kan jag lova!

Väl hemma var det sååå underbart väder!!!
På med bikinin o ut i solen.
Rätt vad det var stod mormor på uppfarten.
VA!?!?!?
HAHAHAHA!!!
Ja det var ju tur det då att jag var hemma....
Jag tvingade ut henne i solstolen i 2 timmar, sen vart hon sugen på att
åka till Gränby.
Jag skulle ju ändå dit o hämta en grej.
Hade gärna tagit det en annan dag, men det är väl roligt för henne att se hur det ser ut där också.
Det är ju inte direkt nästgårds från viken...

På modevisningen var det jättetrevligt!
Det bjöds på vin och tilltugg.
Rose-Marie hade blivit inbjuden av en modist som hon känner,
Susanne Gauffin,
som visade så superfina hattar och huvudbonader.
Sen var det mingel bland lite olika utställare.
Vi fick testa en hårolja som doftar fantastiskt!
Konstigt nog blev man inte nå kladdig eller oljig...
Vi köpte en varsin flaska.

Orofluido heter märket,
och trots att det verkligen var ett superpris bara för kvällen, så fixade Rose-Marie ännu bättre pris.
Vi köpte ju faktiskt 2.
Hahaha!
Jag tror jag ska gå lite oftare med henne och handla!!! :)
Tjejerna, som var från Hår1, var så trevliga
så jag fick nästan behov av att boka tid direkt.
Men jag har ju fått köpa så mycket bildelar den här månaden så jag fick hejda mig...
Plus att jag o Fredrik ska på en löööövcruise snart ;)
Hahaha!

Nej nu längtar jag verrrrkligen till semestern!!!

Jamen visstja!
Varför jag har skavsår i öronen:
Hittade på nya gummipluttar till lurarna.
Men dom måste ju vara för folk med riktigt stora öronhål...
Hjälp vad jag fick pressa in dom i morse.
Så nu har jag väl en par storlekar större hörselgångar,
praktiskt om det hjälper mig att höra lite bättre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar