Sidor

lördag 7 maj 2011

FF

Japp!
Idag var det visst FF på g här hemma.
Fredrik hänger i stan med sina kompisar...
Jag o Hampus hänger här hemma vi.

Har gått igenom hela kostcirkeln.
Brie- och salami macka, Piratos, colanappar
och Cola light uppslaget lite busigt i ett burgundyglas ;)
Laddad framför tv:n med färdigpoppade cheddar popcorn kommer jag på en sak...
Det är ju förjäkligt att vi inte ska ha en endaste DVDspelare i huset!
Man ska ju va teknikingenjör för att kunna se på film här i stugan.
SUCK!
Nej men jag får väl ta o kolla på nåt skrutt som går då.
T ex " Bröllopsfixaren" med J-LO...
Buhuuu!!!
Stackars mig!!!
Och vad 17 är det för konstigt med datorn???
Jag hatar när det blivit massa nytt som jag inte fattar.
Jaja!
Det kunde vart värre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar