Sidor

onsdag 4 maj 2011

Idag känner jag mig utsatt.

EXPOSED!!!!

Först min väckning...

Tog en morgonprommis i rask takt för att skingra tankarna lite,
hade ju lite äckel att ta reda på... URK!!!

Fast jag hade ökat kcal. förbränningen lite iaf. NICE!! :)

När jag kom hem laddade jag med parfymindränkt sjal runt huvudet, Icakassar upp till armbågarna
och Veidec i högsta hugg.
Tog tag i spyplättarna under allt papper och slängde in hampus filt
i tvättmaskinen.
Det gick ju bra!!!
Fast grannarna måste ju tro att jag är tokig...
Hundarna fick vara ute medan jag dammsög o städade lite.

Tittade ut...
Men ÅÅÅÅHHHHH!!!!!
Dennis är ju typ 100 år och kan inte riktigt styra över sina behovsutföranden.
Så medan han gick omkring på stenplattorna och lite överallt,
så pluppade det samtidigt ut en massa "knöpar".

SUCK!!!

Var ju bara att ladda med handskar, kassar och sjal runt huvet o plocka upp det.
Han ligger inte på  + idag stackarn...



Men nu roar han sig med att följa mig hack i häl, medan jag säger åt honom att lägga sig o ta det lite lugnt.
Fast han är ju både halvdöv och blind, så det funkar liksom inte så bra...
Vilken cirkus!
Hahahaha!
Han tycker nog det är skittråkigt att vara här.
Han är ju så  smal nu också när han har fått sin sommarfrippa.
Jag fattar varför han inte vill va ute med Hampus, det är väl jättekallt för honom utan
krullet.
Vart tog det härliga vårvädret vägen egentligen?!?!?!
Ojojoj!
Jag säger då det!

Dags att sluta gnälla och lägga på ett kol kanske...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar