Sidor

fredag 27 maj 2011

Prislappsborttagningsfinger...

... kan ju tyckas vara en bagatell,
men ajsan vad jag har ont under nageln på höger pekfinger.
Det bultar och och fingertoppen har fått feber tror jag.
I övrigt har den här fredagen varit en toppendag!
Härligt!!!

Nu sitter jag och funderar på om jag borde köpa en stor Caramba vas eller inte...
Skulle kanske passa bra in i min vit/svarta U HV installation på skåpet.
Eller...?
Jag vet inte!
Snacka om ilandsproblem!!!
Alltså jag vet inte ens om jag gillar...
(Jag borde bara ta o köpa lite nya kläder ist.
Får väl gå naken i sommar jag, för jag tycker då inte att det finns nå kläder för mig.
Jag måste följa med Gofisen ut o köpa lika kläder som henne.
Hon hittar då ALLTID på kläder som jag gillar.)
Men jag är dum om jag inte passar på nu när det är bra pris på den.
För nu har jag ju en liten samling iaf...
OCH så får vi väl tillbaka skattepengarna snart.
Eller?

Känns som att det här kommer bli på samma sätt som med Merlotglasen...
Jag säger ju alltid att jag ska köpa dom när det blir bra pris, men har aldrig kommit till skott.
Så nu står jag här, utan Merlotglas och alldeles för snål för att köpa när det inte är superkampanj.
Hahahaha!
Man kan då ha bekymmer!

Ajaj! Nu gjorde det ont i mitt finger oxå.

Nej ska väl slurpa i mig lite mer Cola light.
Jag och Hampus har FF, med fredagsmys DeLuxe!!!
Fast Hampus ligger mest i soffan o snarkar och inte går det nåt bra på tv:n,
så jag ska nog lägga mig o läsa min bok ist.
För jag lär väl inte kunna få igång nån dvd iaf!!
Hahahaha!
Så sjukt oteknisk....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar