Sidor

fredag 4 januari 2013

Dermoshop!



Det hela började hos min kusin i julas, hon är helt såld på ett hudvårdsmärke som heter Dermosil. Hon har tvålar och krämer och allt möjligt hudvårdande som hon beställer från sin granne.

Jag testade och dessutom fick jag en egen urtjusig förpackning med 5 olika handkrämer av hennes 2 kids i julklapp. En fantastiskt bra julklapp med tanke på hur slitna händerna blir efter en julrush.

Ja, hur som haver var jag då tvungen att gå in o kolla deras Hemsidaoch såklart beställa en massa grejer.

Det blev:

2 ansiktsrengöring, en nattkräm, ett fotsalt och en fotkräm till mig.

Fredrik fick: 1 ansiktsrengöring, ansiktskräm och en duschkräm.

Sen köpte jag ett lyxigt presentset som anas i bakgrunden i svart låda, det är till svärmor när hon fyller.

Dessutom fick jag en duschkräm GRATIS, (man samlar poäng som man kan växla in i produkter när man handlar) en hel hög med prover och en tjusig kalender.

VA?!?!?!

Hjälp vad mycket saker jag fick, känner mig sååå nöjd!!!

Vore jag inte så trött, så här efter en lång arbetsdag, skulle jag ta och testa alltihop på stört!

Men varför stressa? Jag har ju LEDIG HELG och kan göra det typ när jag vill WIHOOO!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar