Sidor

lördag 19 januari 2013

Vintersol!!!

Vilket härligt väder!!!
Imorse var det -27 grader här i byn. BURR!!!
Nu är det bara -16, rena värmeböljan ;)

Klockan är 14 och vi har redan hunnit med en heeeel del här i huset.
Började med en storstädning i kylen. Bra gjort.
Sen åkte vi in till stan och handlade lite kläder till semestern, nya blommor att byta ut i krukorna där det ser ut som att det växer en kompost och grejjer till micran på biltema. Hämtade även H&M-paketet, kanske jag ska visa sen vad jag skaffat för prylar?
Men nu ska jag kolla på "Hem till gården" först och sticka lite ;)
Det börjar bli lite hemskt på "Hem till gården" nu. Det är ju dags att dom tar livet av Jackson, ja min kusin har berättat vad som komma skall. Hon har kollat på nån hemsida som är väldigt mycket längre fram i serien så hon vet vad som händer... Även fast jag vetat om det ett tag så känns det ändå lite sorgligt.
Kan hända att jag borde skaffa en vettig hobby ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar