Sidor

måndag 14 januari 2013

Vad gick fel...?

Suckulenten jag köpte i somras VAAAR ju så fin, nu har den totalt brutit ihop, eller nåt. Den trivdes visst inte så bra. Fick den för mycket vatten? Eller för lite? Hur som helst ser den ut att må ungefär som mig.
Jag är rätt så slut efter en veckas förkylning och nattliga aktiviteter mest hela veckan.
Stackars Fredrik, hahaha!
Inatt satte jag mig rätt upp i sängen och skrek att björken faller över huset...
Hahaha!!!
Vad betyder mina drömmar egentligen?
Som att det inte vore nog så har jag ju hostan dessutom.
Borde kanske vara hemma, men än så länge har jag inte haft feber på dagen iaf, så då känns det bättre att spara på karensen utifall det blir värre.
Vad knäppt man tänker...
Men nu har jag sovis idag och är ledig imorgon, så jag reder mig nog. Har väl ALDRIG varit så mycket sjuk som jag är nu för tiden.
Jaja, hoppas det blir ändring på det snart. Dessutom går vi ju mot ljusare tider, lite piggare ska man väl kunna bli.
Nej nu ska jag snora färdigt och klistra på fejset. Snart ligger jag här hemma i soffan med en kopp rött te och slappnar av... Aaahhh!!! Ska bli underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar