Sidor

söndag 20 januari 2013

Ojdå...

Texten försvann visst.... Hahaha! Jag och teknik. Lägger in texten här då, får vi se om den dyker upp på förra inlägget lite senare. Konstiga saker som händer!! :)
Text till föregående inlägg:

Nu tänkte jag visa vad jag köpte för kläder igår. Inget märkvärdigt förstås.
Jag tänkte ha enkla tights och långt linne till topparna, sååå himla skönt! Helt klart ledig och skön klädsel lagom på semester.
Koftan, den mörka randiga tröjan och tröjan med vingar köpte jag på Lindex... Vi var på bolandscity och jag letade efter långa linnen att ha under, hittade inga alls på hela stället. Så jag får väl helt enkelt rota fram några ur garderoben... Inte så lätt dock ;)
Men jag fick lite semestervibb av det randiga och koftan kan vara bra att ha på kvällen. Underbart ska det bli!!
Den grå t-shirten köpte jag på Lager 157. Jag köpte två par leggings också.
Dessa ska jag försöka sy till en lämpligare 3/4-längd. Får se hur det går... Jag hittar ju inga i lagom längd någonstans, så tråkigt. Men det blir ju lätt så när man kort. Och liiiite bred över röven ;)
Hämtade även paketet från H&M, en ljus randig tröja, 2 bikinis, ett par tights o lite vanliga trosor.
Tyvärr sitter väl bikinisarna liiiiite tight, den rosa värst faktiskt, men om jag ligger helt still i solstolen så kan det väl inte vara nån som bryr sig... Hoppas jag ;)
Tar med den gamla också och hoppas den håller ihop. Hahaha!!!
Sen tänker jag ta med jympadojjor, flipflops, tygskor och prommiskläder.
LÄTTPACKAT med andra ord. Hoooooppas verrrrrkligen jag hittar mycket roligt att handla hem, det bör ju få plats en hel del i väskan ;)
Jag kan inte bärga mig snart, så ivrig är jag över att vi ska fixa vardagsrummet i vår. Fredrik har looovat på heders att vi ska ta tag i det på riktigt.
Förhoppningsvis köper han en skänk redan i veckan. Jag har haft span på den jättelänge på blocket, men det är ju lite problem med förvaringen. Jag måste ju slipa o måla skrället innan det kommer in. Sen har jag googlat lite och hittat ett så snyggt skåp som jag ska härma. Det är lite tapetserat och målat i en härlig accentfärg.
Ska bara hitta ett sånt skåp på blocket först. Men det är iaf bara så skönt att veta att det är på g. Nånting kommer hända inom en överskådlig framtid.
Aaahhh! Lycka.
Men som vanligt ska jag inte ropa hej...
Hahaha, det kan ju sluta hur som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar