Sidor

söndag 13 oktober 2013

Drömkåken och 2 kvadratmeter...

Lördagen startade lite trött... Vaknade 9.30. GULP!!! Jag som skulle upp så tidigt för att vara först på Ica maxi. Det funkade alltså sådär. Trots att jag gick i säng vid 21 i fredags. Helt slut alltså. Men det är inte så konstigt, jag har faktiskt ganska mycket på g, så jag förstår om jag är helt hjärntrött. Hur som haver, efter frukost och lite annat drog jag då till Ica. Köpte grejer till kvällens middag; pulled beef med Nicke, Annie och Carro på besök. Ebba kom hon med. Så söt!! På väg hem från Enköping tog jag (sen)vägen förbi drömkåken i. Eftersom jag har problem med att fota kåken kom jag på att jag kan ju faktiskt filma när jag kör förbi. Det är ju mycket enklare, bara hålla i luren och åka förbi. Men... Det vart ju inte så bra det heller... Får se om det fastnar här på bloggen ens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar