Sidor

fredag 25 oktober 2013

Inget ont som inte har nåt gott med sig...

Sådär! Nu när blåbäret kände sig lite trött häromdagen så fick Fredriko nog, så nu har han fixat en ny, fin pärla som går kanon. Det känns stabilt!! Så nu är det bara att börja betala av den här bilen istället... Men det kanske går snabbare än jag tror. Micran får väl ta o säljas nu då helt enkelt... Fredrik ska bara fixa den först. Sen har vi ju hojen som ska säljas (är det typ fjärde året nu???) så det löser sig nog fint! Kanske jag hittar lite skrot i tvättstugan som jag kan sälja av ;)
Annars då? Jo, jag är precis hemkommen från Sanna. Hon hade ljusparty. Sorry Cattis... Jag känner mig som en svikare.
Men vad jag känner att det är nyttigt att vara ute och träffa nytt folk! Vad håller jag på med egentligen? fast jag träffar iofs väldigt mycket folk på jobbet och då kan det vara skönt att bara gå hem och vara lite ifred. Eller med folk man känner redan. Jäkligt spännande iaf och jag fick reda på ett och annat som jag är jätteglad över. Så nu kan jag släppa åtminstone en grej som tagit upp en stor del av tankeverksamheten. Haha! Bara resten kvar då...
Nä, nu är det Fasiken Natti!! Så trött!!! Får se till att vara fräsch till imorgon. 3-rätters beställd... Kanske reducerar ner den där trean jag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar