Sidor

onsdag 23 oktober 2013

Hemresan som går till världshistorien...

Jag är så tacksam över att det kunnat vara såååå mycket värre faktiskt. Sitter här i Avesta och fikar vid Dalahästen. Kanske är lite trött på blåbäret för tillfället. Vad är det för fel på den där bilen???
Jaja, hur som haver. Jag sitter och fikar, jag är varm och torr. Min käre sambo är på väg att hämta mig och det är 10 plusgrader. Inge snö. Som sagt det hade kunnat vara SÅ MYCKET VÄRRE!!! Men det det är ju inte kul för det. Lite mysigt, men inte helt optimalt... 2 bilder från vägen hem:
1, utsikten upp mot ett högt berg och ett mysigt gammalt hus.
2, det jag håller på med precis nu. Fikar lite och ska läsa lokala tidningen.
Det kommer ju gå snabbare än jag kan tänka mig det här. Förresten verkar det här vara stället att hänga på efter jobbet i Avesta. Restaurangen vid Dalahästen. Den där JÄTTESTORA dalahästen som man ser när man åker upp till Leksand över Enköping. Kanske knäpper kort på den innan jag åker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar