Sidor

fredag 4 oktober 2013

En butik i min smak...

... ÖoB i Enköping kan för tillfället vara min FAVORITBUTIK!!! Åkte in o köpte det jag bestämt i morse, kommer till kassan och rätt vad det är säger hon i kassan att jag har en sån tjusig hårfärg. Va?!?! Tackarrr!!! Gud vad gullig!!! Så inte nog med att jag fyndade en massa bra, ja jag köpte väl på mig en massa utanför listan också, jag fick mig en portion godis till insidan också. Mums!!! Sen drog jag hem, plockade undan och tvättade och kollade till jordkällaren. Den har sjunkit några grader iaf. Väldigt bra. Sen kom då CINDY...
Hon ska bo med mig och Hampus inatt. Ojojoj. Hon har liksom myror i brallan. Medan jag och Hampus försöker koppla av framför the Real Housewives så ska hon upp i fejset, slicka lite, klappa till ansiktet med en tass eller två, vara i ansiktet hela tiden, ligga halvvägs ner på golvet med huvudet först, hoppa på Hampus...osv osv. Ja hjälp, det blir spännande det här. Nu har hon gått ut på altanen och som det låter så möblerar hon om lite lätt. Nämnde jag att hon är stor som en liten ponny? Men vad gör det, hon är gullig iallafall. För övrigt så vann jag visst 170 spänn på min lottorad. What?!?! Den här fredagen, vad kan gå fel??? Aaahhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar