Sidor

lördag 26 oktober 2013

Slutet gott...

... Sisådär!
Middagen nästan undanplockad och en säck ostkrokar som ligger och ropar "ät mig!!!" Tack vanja och Robban för att ni lämnade den. Precis vad jag behöver fylla buken med... Vidare har jag redigt med färsk chili på fingrarna som jag envist pillar i ögonen med. Är jag ett barn??? Svider satan iaf. Jag har tvättat händerna flera gånger efter matlagningen med både yes och handtvål, men ändå är det starkt kvar på nävarna. Har jag inte lärt mig hur man tvättar händer??? Jaja, inget mer ögongnugg idag iaf för nu är det dags att SOVA. Gud så skönt!!!
Justja! Dagens trerätters bestod av: toast Skagen. Den gamla klassikern.... Pasta med tigerräkor, chili, vitlök, vitt vin och lite annat smarr. Slutligen, le Grand finale: marängswitch. Chwits. Swischswosch. Marängsviss, helt enkelt. Kommer inte vilja äta på minst en par tre timmar igen... ;)
Och imorgon får man sova en timme längre, så gott!!! Jag längtar!!! Har även en läxa att skriva och lite annat viktigt att skriva. Så söndagen kommer ägnas framför datorn en hel del och i tvättstugan. För tro det eller ej, men nu börjar det sina i linneskåpet. Ligger lite efter i tvättandet. Den där lusten att stå och mangla flera timmar har väl inte riktigt infunnit sig på sista tiden...
Nä!! NATTI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar