Sidor

lördag 23 november 2013

Coooool!!!

Fy farao vad kallt det ser ut!!!
Bilarna är helt isiga. BURR!!!
Tur att man har ledig helg och kan gå o lägga sig och kolla på Hem till gården i sängen. Aaaahhhh!!!! Som jag längtat!!!
Vid 11.30 får jag kaffebesök bara, så då lär jag kliva upp. Och så måste jag dra in till Apoteket och hämta ut mer magmedicin. Fick hämta 2 gånger på receptet, så dags att fixa nytt snart. Första burken har räckt i lite drygt en vecka... Eller så hoppas jag ju såklart att det blir bra snart!! Alltid ska det vara nåt...
En sån jäkla bra grej idag: ringde farsan för jag har beställt en finfin kaffemaskin åt honom, en Lattissima +, fint skare va åt farsgubben. Iaf så skulle Fredrik beställa kaffe och det var väl lika bra att beställa åt honom med så han har lite till att börja med. Då säger han att han inte behöver ha insulinsprutor mer. WIHOOOO!!!!
Han fick sån där åldersdiabetes i våras, tror jag det var, han lade om kosten och nu har det gått över. Eller vad man säger. Det är ju FANTASTISKT!!! Han tycker inte ens det är jobbigt med kosten, han äter oftare och nyttigare och har tagit bort allt synligt socker. Så jäkla duktigt!! En riktig förebild!! Vem sa att man inte kan lära gamla hundar sitta?
Nej, nu tar bloggandet för mycket Hem till gården-tid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar