Sidor

onsdag 13 november 2013

Vad i hela friden???!!!?!?!

Läste nyss på en blogg följande: " är det någon mer än jag dom ofta blir missnöjd med hur dom i affärerna slår in paket? Jag brukar allt som oftast öppna paketet igen och slå in det fint. Tänk vad lite fina band och snören från Ikea gör."
Wtf?!?! För det första: blir man så besviken kanske det är bäst att inte be butikspersonal att slå in överhuvudtaget. Det är knappast inslagningstvång på affären. Det tar både tid och slösar på miljön. Och om det dessutom ska slås in 2 gånger per paket, ja det säger väl sig självt...

För det andra: det blir inget för det andra för jag tycker det räcker med det för det första. Vilken människa att ha mage att beklaga sig. Idio...!

Bara för att jag blev less och irriterad på det konstiga inlägget ska jag istället infoga bilden på min fina porslinsblomma som jag fick som skott i somras. Den lever fortfarande och är så fin. Längtar tills det blir blommor på den. Så himla gulliga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar