Sidor

måndag 25 november 2013

Sjukstuga...

Ligger i sängen, kräkan i halsen. Fy farao vad jag HATAR magsjuka. Så vidrigt!!! Vaknade tidigt, alltid när Fredrik går till jobbet före kl 6, gick upp o tog lite vitaminer och vatten. Kände mig trött, lade mig, BOOOOM!!!! Fick kuta upp och spy. Så himla äckligt!!! Buhuuuu!!! Mår så illa!!! Även fast jag borstat tänderna så sitter smaken kvar, liksom i halsen. Äcklad är bara förnamnet...
Bara för att göra saken värre så kan jag inte låta bli att tänka på allt jag käkade igår: Sushi. Fika. Stuvade mackisar och korv.... Alltså hur glad är jag inte att det bara kom upp flytande?!?! Tänk en tiobitars laxsushi som kommer tillbaka i strupen. Och korv... Herreguuuud vad äckligt!!! Nä, nu får jag tänka på annat känner jag. Kanske får ta mig en helkroppsbehandling med handsprit, utvändigt och invändigt.
Fy farao vad jag känner med mig nu, stackars stackars mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar