Sidor

onsdag 27 november 2013

True match?

Igår låg jag som bäst i ett halvkoma på soffan och försökte hålla nere fiskpinnarna medan tvn stod på. Doggen kollade på Fest hos Bagge Wahlgren. Heter det så...? Men iaf, det blev ett rätt känslosamt samtal där Pernilla, gäst, talade om sin sorg över att inte leva i familjelycka. Jag blir helt beklämd alltså! Så himla ledsamt!!! Och jag fattar inte... Killarna borde ju bara stå i långa köer... Men sen kom jag att tänka på Anders Bagge... Är inte han också singel? Och supermysig??? Borde inte dom 2?!?! Vilken sjukt bra idé!!! Är det INGEN som kommit på det tidigare?!?! Måste googla!
Sen vet ju inte jag, dom kanske inte är nåt för varandra och sådär, men jag tycker det låter som väl värt ett försök! GULLIGA!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar