Sidor

torsdag 27 april 2017

Bada baken i handsprit...

Yes!! Idag hände det väl ett stort jäkla trauma!! Var tvungen att väldigt brådskande uppsöka damernas som råkade vara av slaget välbesökt offentlig toa på hamburgerrestaurang centralt belägen i Uppsala... ett ord för det: V. I. D. R. I. G. T
Rusade in och synen av riktigt ofräsch toastol. Vill verkligen förtydliga att toan verkligen var RIKTIGT OFRÄSCH!!! Tvättade hastigt av den och väl på toan kände jag en obehaglig doft. Kollade runt.... rester från en kräka låg i handfatet...!!! Alltså höjden av otur!!! Att för det första behöva uppsöka nämnda ställe och väl inne så är det stans mest ostädade toalett. Vad är det frågan om?!?! Det stod att toaletten var städad 10 minuter innan mitt besök. För tre dagar sen eller nåt kanske?!?! Eller så var det riktigt full aktivitet där inne i turbospeed innan jag klev in. Så kan det ju ha varit. Men det kändes som att salladen i handfatet var lite för intorkad... Säkert karma för en lite pinsam grej som hänt ca två timmar tidigare... karma brukar kunna bita till vid de mest olämpliga tillfällen... men jaja, överlevde (iaf fysiskt) toabesöket och gick på bio. Skönheten och odjuret. (Ska för övrigt kolla om filmen går att köpa på appletv, den tecknade varianten såklart, så Elliot kan se den)
Där inne i biomörkret fick jag faktiskt lite oro i kroppen, vad har jag nu dragit på mig för sjuka??? Så fort jag kom hem rusade jag in och öste ur alcogel i nävarna och bara dränkte ändalykten riktigt ordentligt. Bild lånad från Google. Fy farao!!! Så sjukt vidrigt!!!
Nu ska jag lyssna lite på David batras podd och försöka släppa traumat och hoppas inga fler tråkigheter händer på ett bra tag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar