Sidor

onsdag 19 april 2017

På önskelistan...

Det börjar sina på parfymfronten... antingen är parfymerna jag har ALLDELES tvärgamla eller så är det ungefär 15 sprut kvar... fast iofs, den superfina parfymen från Efva Attling som jag fick i morsdagspresent förra året, den finns kvar.
Men iaf. Min ABSOLUTA favoritparfym EVER börjar på riktigt ta slut. Bvlgari. Luktar som ett underverk i näsan. Absolut 100 guldstjärnor av 100.
Sen såg jag nåt annat, (ja alltså varför det kom på tapeten precis nu, det här med parfymeriet, var för att nordic feel mejlade självklart att dom hade rea...) juicy couture har visst kommit med en ny doft. Va?!?! Den kan ju inte annat än lukta helt underbart!!! Men 8-9 hundra spänn... nja, det är i lite saftigaste laget. Jag är direkt kapitalsvag för tillfället... hade det varit för några år sen, eller innan jag började skolan rättare sagt, ja då hade jag inte ens tänkt vidare på det. Pang tjong, ner i kundkorgen. Allra helst efter ett glas vin eller två... Men nu är det faktiskt i lyxigaste laget... och jag mååååste börja köpa kläder åt mig. Inse fakta, jag kommer inte magra ur och kunna ha kläderna jag vill till sommaren. Bejaka figuren och ändra inställning och anpassa klädinköpen efter kroppen... jag kan ju inte bylta på mig svarta tunikor med svart kofta över i sommar. Det är helt orealistiskt... eller så håller vi oss på baksidan och inomhus hela sommaren och beblandar oss inte med folk. Kanske inte skulle va så tokigt när jag tänker efter förstås... Hahaha!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar