Sidor

onsdag 12 april 2017

Piller o kläder...

... konstigt att jag lyckats handla för över 6000 spänn på hm och ändå inte har ett enda klädesplagg att ha på mig... jo, förresten, en jäkligt skön tunika/klänning. Svart, vad annars. Men den kan jag ju ju inte ha vareviga dag... så där är det, barnet däremot besitter en gedigen garderob Hahaha!!! Varför är det så svårt att låta bli att klicka hem barnkläderna???
En annan konstig sak är ju hur i helskotta jag lyckas bli så otroligt dödssjuk med tanke på alla piller jag knaprar i mig?? Jag är väl ett levande bevis på att alla dunderkurer i världen faktiskt inte fungerar...??!?!
De senaste månaderna har jag tagit d-vitamin samt multivitaminer i stort sett varje dag. För några veckor sedan rotade jag även fram mina tabletter från nuskin. Ageloc och grönt te. Och jag lyckas ÄNDÅ dra på mig typ influensa. Jag blir bara så matt!!! Har hostat lungorna ur mig de senaste nätterna (och lite på dagarna) och bihålorna är sprängande, näsblodet sprutar. Vidrigt! Och tråkigt, som vanligt, för Elliot som får dras med en typ levande död här hemma... samt att jag har prov på tisdag som jag bara MÅSTE plugga till. Jag vet inte hur det kommer gå, har väl aldrig känt mig mer förvirrad och oförberedd inför ett prov. Då har vi ju ändå haft studiegrupp, alla i gruppen känner lika... så lycka till muris.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar