Sidor

lördag 29 april 2017

Mmmm, tänk att få en doktor...

... en Dr Pepper!!!
Vet inte vad det är med mig, men jag drar mig verkligen för sockersaft och sockerläsk. Inte för att lightvarianterna är så mycket bättre med alla kemikalier, men det som att dricka bara socker när jag inte tar light... borde ju överhuvudtaget bara dricka vatten, jag vet men ändå. Och tex Cola zero är ju bara sååå sjukt gott!!! Godare än vanlig Cola... skitesamma, fram med poängen!!! Jag konsumerade en del dr pepper i tidiga tjugoåren. Sen när jag vart typ aspartam-beroende så kom jag mig inte för att dricka den körsbärssmakande sockerläsken. Och till dagens datum kan jag inte minnas att jag öht sett den i lightversion. Så idag när jag virrade runt på Ica så slog jag ögonen i exakt en light dr pepper...!!!!! Wihoooo!!! Skulle sitta fint med en skvätt Rom i. Men nu ligger den på kylning och väntar på att drickas till middagen. Aaaahhh!!!!




Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar